Το French Bloom είναι ένα μη αλκοολούχο κρασί, σχεδιασμένο σε αρμονία με την φύση, από 100% φυσικά και βιολογικά συστατικά, για αυθεντικές στιγμές μεγάλης διάρκειας.
Με αφετηρία τον Οκτώβριο του 2021, το French Bloom γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία στον τομέα των αφρωδών οίνων χωρίς αλκοόλ. Στηριζόμενο στην τεχνογνωσία των ομάδων της στην οινοποιία και πιστεύοντας σε ένα super premium προϊόν, το French Bloom, αποκάλυψε μια πραγματική επιθυμία των καταναλωτών να δώσουν ώθηση στην συντροφικότητα και το μοίρασμα. Κατατάσσεται στην διαρκώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των «γυναικείων ιδρυμάτων» και η εταιρεία είναι επαρκέστατα σύγχρονη.
Το French Bloom ξεκίνησε από δύο γυναίκες, τη Maggie Frerejean-Taittinger και την Constance Jablonski, όπου γνωρίστηκαν σε ένα μάθημα pilates, στη Νέα Υόρκη, πριν από περίπου δέκα χρόνια. Η μία, Αμερικανίδα, εργαζόταν στο υψηλότερο επίπεδο για την επέκταση του διάσημου οδηγού Michelin σε όλο τον κόσμο, ενώ η άλλη, Γαλλίδα, διεθνές μοντέλο. Σύντομα δημιούργησαν μια γνήσια σχέση που μετατράπηκε σε μια ειλικρινή φιλία βασισμένη σε πολλές κοινές εμπειρίες.
Το 2019, όταν η Maggie έμεινε έγκυος, συνειδητοποίησε πως δεν υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις κρασιού, χωρίς αλκοόλ, που να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες της.
Μεταξύ άλλων και οι δύο ιδρύτριες αγωνίζονταν να ισορροπήσουν μια απαιτητική επαγγελματική ζωή, αναπόφευκτα γεμάτη από συναντήσεις και πάρτι, στα οποία φυσικά περιλαμβάνεται πάντα ένα ποτήρι στο χέρι, για να μπορεί ο καθένας να κάνει μια πρόποση.
Από εκεί προέκυψε η πεποίθηση ότι για να συμβαδίζουν η εργασία και οι γιορτές, το αλκοόλ δεν μπορεί να είναι πάντα μέρος της εξίσωσης. Επιπλέον, όσοι δεν πίνουν ή επιλέγουν να πίνουν περιστασιακά, αξίζουν επίσης την πρόσβαση σε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας που προσφέρει την ίδια εμπειρία με άλλα εκλεκτά αφρώδη κρασιά.
Αλλαγή νοοτροπίας
Σταδιακά, άρχισε να αναπτύσσεται μέσα τους η επιθυμία να οραματιστούν ένα εντελώς νέο προϊόν προσαρμοσμένο σε αυτή τη ζήτηση. Μια αναμφίβολα καινοτόμος ιδέα, που έχει θεμελιώδη απήχηση στην εποχή μας. Σήμερα, η έμφαση δίνεται στην ενσωμάτωση και φαίνεται πλέον αδιανόητο να αφήσουμε εκτός ένα τμήμα του πληθυσμού που, για διάφορους λόγους (υγεία, εγκυμοσύνη, θρησκεία, επαγγελματικές ή προσωπικές υποχρεώσεις) αρκούνταν μέχρι τώρα σε ένα αναψυκτικό, ένα ποτήρι νερό, ή ακόμη χειρότερα, σε τίποτα, σε ειδικές περιστάσεις.
Κάνοντας έναν παραλληλισμό με τις υψηλής ποιότητας προσφορές που παρέχουν σήμερα τα εστιατόρια σε όσους έχουν αποκλείσει το κρέας και το ψάρι από τη διατροφή τους, οι δύο εμπνευστές του έργου συνειδητοποίησαν ότι σε όλους τους τομείς τροφίμων και ποτών, είναι επιτακτική ανάγκη να προσφέρεται το καλύτερο για όλους τους πελάτες.
Ειδικά όσον αφορά το αλκοόλ, τα πράγματα έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια – οι μαρτυρίες συνεχίζουν να οδηγούν τους καταναλωτές στο αντίθετο του «one party too many». Και αν η κρίση της υγείας οδήγησε τους εγκλωβισμένους κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid να πίνουν περισσότερο από το συνηθισμένο, ήταν σαφές ότι η παύση του είχε ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, απομακρύνοντας το αλκοόλ από τη «cool zone» σε μια τάση που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Στο πλαίσιο αυτό, ένα άρθρο των Times ανέφερε ότι στη Γαλλία οι πωλήσεις μη αλκοολούχων μπίρων αυξήθηκαν κατά 56% το 2021 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά ταυτόχρονα σημείωνε ότι οι αγοραστές εξακολουθούσαν να είναι διστακτικοί όσον αφορά τα μη αλκοολούχα κρασιά.
Αυτό αποτελεί πραγματική πρόκληση για το French Bloom – να αντιστρέψει την τάση με την ομάδα του, η οποία έχει κινητοποιηθεί στο μέτωπο της καινοτομίας εδώ και πολλούς μήνες και είναι αποφασισμένη να καταρρίπτει συνεχώς τα εμπόδια και τα στερεότυπα.
Από την αρχή του σχεδίου τους, η Maggie Frerejean-Taittinger και η Constance Jablonski τελειοποίησαν γρήγορα την ιδέα τους, φέρνοντας γρήγορα την άψογη εμπειρία μιας ισχυρής ομάδας εμπειρογνωμόνων, με επικεφαλής τον Rodolphe Frerejean-Taittinger, σύζυγο της Maggie, ο οποίος φέρνει ένα στέρεο οικογενειακό υπόβαθρο στην παραγωγή σαμπάνιας και κονιάκ.
Δημιουργία και αναγνώριση
Συγκροτήθηκε το 2019 για να ξεκινήσει την ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας στην οικογένεια των αφρωδών οίνων. Τέσσερα χρόνια συνεχούς έρευνας και ανάπτυξης (R&D) και αυτό ακόμα είναι η αρχή.
Κατά την ίδρυση του «εργαστηρίου» τους, ήταν απαραίτητο να συμφωνήσουν σε ένα όνομα. Αυτό επιτεύχθηκε γρήγορα με το ποιητικό «French Bloom» ιδανικό καθώς θυμίζει τόσο την υπερηφάνεια της γαλλικής προέλευσης του προϊόντος όσο και το άνοιγμά του στον κόσμο – με τις Ηνωμένες Πολιτείες στην πρώτη γραμμή. Στη συνέχεια ήρθε η ώρα της πραγματικής δημιουργίας, για να φτιαχτεί ένα εξαιρετικό κρασί που θα είχε το μοναδικό χαρακτηριστικό, ότι δεν περιέχει αλκοόλ.
Ξεκινώντας πριν από περίπου τρία χρόνια, τρεις σημαντικές αναφορές προέκυψαν από αυτόν τον προβληματισμό και σήμερα το French Bloom είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία των premium μη αλκοολούχων αφρωδών οίνων. Δημιουργημένα στο στυλ της φυσικής οινοποίησης, χωρίς θειώδη ή πρόσθετα σάκχαρα, αλλά και halal, vegan, χωρίς χρωστικές και συντηρητικά. Ένα πλούσιο French Bloom Le Blanc, παρασκευάζεται από πιστοποιημένο βιολογικό Chardonnay από το Languedoc και ένα υπέροχο French Bloom Le Rosé, που παρασκευάζεται από βιολογικό Chardonnay και βιολογικό Pinot Noir.
Το French Bloom La Cuvée Vintage 2022, ο αφρώδης οίνος Blanc de Blancs πρώτης σοδειάς με μεγάλη πολυπλοκότητα και βάθος, φέρνει περαιτέρω επανάσταση στον μη αλκοολούχο κόσμο. Παράγεται και εμφιαλώνεται στη Νοτιοδυτική Γαλλία και δημιουργείται με προσοχή. Tα French Bloom Cuvées έχουν την ιδιαιτερότητα ότι αποαλκοολοποιούνται χειροκίνητα σε περιεκτικότητα 0,0% αλκοόλ, με τον πιο αυθεντικό τρόπο, χωρίς τη χρήση χημικών διεργασιών.
Oι ετικέτες φέρουν ένα κομψό κυκλικό λογότυπο σε χρυσό χρώμα που θυμίζουν Chardonnay. Αυτή η σφραγίδα, που αναπαριστά ένα δέντρο έτοιμο να ανθίσει, έχει ως στόχο να θυμίσει την αναγέννηση και την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας που επιθυμεί κανείς να επιδεικνύει σε όλες τις περιστάσεις, αλλά και τη σημασία των κοινωνικών δεσμών και του να είμαστε «πραγματικά μαζί».
Κομψό και με αξιοσημείωτη πολυπλοκότητα, το French Bloom, έκανε γρήγορα την εμφάνισή του και μάλιστα με τον πιο διάσημο τρόπο. Βραβευμένο ως «The World’s Best» από τα World Sparkling Wines Awards το 2022 και στη συνέχεια ξανά το 2023, σε χρόνο ρεκόρ και στη συνέχεια με το χρυσό μετάλλιο στα America Wine Awards το 2023. Το French Bloom είναι επίσης προτιμώμενος συνεργάτης του οδηγού Michelin, αρχίζοντας από τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως το The Carlyle στη Νέα Υόρκη ή το Beverly Hills Hotel στο Λος Άντζελες, και στη συνέχεια σταδιακά σε όλο τον κόσμο, μεταξύ άλλων και στη Γαλλία σε αξιόλογα μέρη όπως το Four Seasons Georges V, το Ritz Paris ή το Shangri-La.
Σήμερα είναι εισηγμένο σε περισσότερες από 32 χώρες, προσελκύοντας συνεχώς περισσότερους χώρους και σημεία πώλησης υψηλού κύρους, όπως το La Grande Epicerie, το Selfridges, το Harrods ή το Globus, σε σημείο που πρόσφατα κατέκτησε το φεστιβάλ Coachella και το διάσημο Terrasse d’Albane κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών.
Σήμερα, οι ενθουσιώδεις καταναλωτές είναι συχνότερα γυναίκες (οι οποίες αντιπροσωπεύουν συνολικά το 70% των καταναλωτών, με μια αναπάντεχη πλειοψηφία στις ΗΠΑ), επειδή, σύμφωνα με τους εμπνευστές, η κοινωνική πίεση προς τις γυναίκες είναι δυστυχώς ακόμη η ισχυρότερη. Αναγκασμένες να συνδυάζουν αμέτρητους ρόλους (επαγγελματίας, υπέροχη φίλη, τέλεια σύζυγος και πολύ ικανή μητέρα) δεν μπορούν να τα καταφέρουν όλα χωρίς να φροντίζουν τον εαυτό τους και έτσι να αποφεύγουν τις υπερβολές. Στο μεταξύ, οι άνδρες πείθονται ολοένα και περισσότερο από τη γοητεία του French Bloom, το οποίο τους προσφέρει την επιβεβαίωση που χρειάζονται, είτε πρόκειται απλώς για την εμφάνιση είτε επειδή απλά γοητεύονται από το «φαινόμενο placebo» του French Boom.
Η μεγαλύτερη έκπληξη όλων, ίσως είναι ότι ενώ οι έγκυες γυναίκες και η νηφάλια κοινότητα, που οι δημιουργοί αρχικά πίστευαν ότι θα αποτελούσαν τον βασικό καταναλωτή, αγαπούν το French Bloom, η καρδιά των πελατών τους πίνουν αλκοόλ, συχνά εκλεκτό κρασί και σαμπάνια, αν και επιθυμούν να μειώσουν τη συνολική κατανάλωση αλκοολούχων. Αναφερόμενοι ως «flexi-drinkers», μπορούν να εναλλάσσονται μεταξύ αλκοολούχων και μη αλκοολούχων ποτών μερικές φορές μέσα στην ίδια βραδιά και επιδιώκουν να διατηρήσουν μια ποιότητα και εμπειρία για τα μη αλκοολούχα ποτά τους που να είναι εφάμιλλη των αντίστοιχων αλκοολούχων.
Γιατί με την εκπληκτική γεύση του, ακόμη και ο πιο έμπειρος καταναλωτής ξεχνά γρήγορα ότι πίνει έναν μη αλκοολούχο αφρώδη οίνο. Επιπλέον, οι λίγες θερμίδες που περιέχονται σε ένα ποτήρι είναι αρκετές για να τους σαγηνεύσουν όλους, ανεξαρτήτως φύλου ή τρόπου ζωής. Ένα άλλο ισχυρό σημείο που πρέπει να απαριθμηθεί μετά την εξαιρετική ποιότητα και γεύση του προϊόντος. Ωστόσο, το French Bloom, χωρίς να επαναπαύεται, συνεχίζει να πειραματίζεται. Cheers to that!
Λίγα λόγια για την All About Gourmets
Η All About Gourmets, αποκλειστικός εισαγωγέας του French Bloom στην Ελλάδα και Κύπρο, ιδρύθηκε το 2011 με κύριο στόχο την εισαγωγή ελληνικών και διεθνών προϊόντων στις παγκόσμιες αγορές. Δραστηριοποιείται κυρίως στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μέση Ανατολή, παρέχοντας εκλεκτά προϊόντα στον τελικό καταναλωτή καθώς, επίσης και σε επιχειρήσεις χονδρικής ή λιανικής που σχετίζονται με υπηρεσίες φιλοξενίας, εστίασης και όσους κλάδους σχετίζονται με τρόφιμα.
Η εταιρεία εστιάζει σε μια σειρά προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας που αποτελούν τη βάση της μεσογειακής κουζίνας. Μια σειρά προϊόντων που απαρτίζεται από ποικιλίες ελιών, ελαιόλαδου, βαλσάμικου ξυδιού, μελιού, τυριών και κρασιών, βοτάνων και μπαχαρικών όπως και πολλά άλλα από όλη την Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη. Ως premium προϊόντα διατροφής θα κερδίσουν αμέσως την εμπιστοσύνη σας, καθώς επικεντρώνονται στην άριστη ποιότητα, τη θρεπτική αξία και τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας, παραγωγής και συσκευασίας.