Bugatti Tourbillon: Ένα μοναδικό έργο τέχνης 3,6 εκατομμυρίων ευρώ (video)

Η νέα Bugatti Tourbillon κοστίζει 3,6 εκατομμύρια ευρώ, αποδίδει 1.800 ίππους και διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης με τρεις ηλεκτροκινητήρες και έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V16.

Αντί να δημιουργήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό hypercar, όπως θα περίμενε κανείς δεδομένων των σύγχρονων τάσεων και των στενών σχέσεων με τη Rimac, η Bugatti αποφάσισε να ακολουθήσει έναν ενδιάμεσο δρόμο με τη νέα Tourbillon.

Έτσι, παρουσίασε επίσημα την ολοκαίνουργια πρότασή της, την Bugatti Tourbillon, εξοπλισμένη με ένα προηγμένο και πανίσχυρο υβριδικό σύστημα κίνησης.

Bugatti Tourbillon

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον πυρήνα αυτού του συστήματος βρίσκεται ένας V16 θερμικός κινητήρας, μια διάταξη που είχαμε να δούμε από το 1991 με την Cizeta V16T.

Ας ξεκινήσουμε όμως από την αρχή. Το όνομα του νέου hypercar της Bugatti, που παρουσιάζεται 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία της Veyron (και μόλις 8 χρόνια μετά από την Chiron), εμπνέεται από τον περίπλοκο μηχανισμό υψηλής ακρίβειας που χρησιμοποιείται στα πολυτελή ρολόγια. Σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία, η παραγωγή της νέας Bugatti Tourbillon θα περιοριστεί σε μόλις 250 μονάδες, με κόστος που φτάνει περίπου τα 3,6 εκατομμύρια ευρώ ανά μονάδα.

Bugatti Tourbillon - hypercar

Bugatti Tourbillon - hypercar

Αυτή η προηγμένη και κορυφαίας απόδοσης μονάδα συνεργάζεται άψογα με τρεις ηλεκτροκινητήρες που έχουν αναπτυχθεί από την Rimac. Οι δύο από αυτούς είναι τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα, παρέχοντας συνολική ισχύ 2×250 kW και ροπή 3.000 Nm στους τροχούς. Ο τρίτος κινητήρας, με ισχύ 250 kW, βρίσκεται στον πίσω άξονα. Όλοι μαζί προσθέτουν 800 ίππους στον V16 κινητήρα.

Από πλευράς επιδόσεων, η Bugatti αναφέρει ότι το αυτοκίνητό της επιτυγχάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ./ώρα σε κάτω από 5 δευτερόλεπτα και το 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, χρειάζεται σχεδόν 25 δευτερόλεπτα για να φτάσει από τα 0 στα 400 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα της νέας Tourbillon είναι περιορισμένη στα 380 χλμ./ώρα από τους κατασκευαστές της. Ωστόσο, με τη χρήση του επιπλέον Speed Key, το γαλλικό hypercar μπορεί να φτάσει τα 445 χλμ./ώρα.

Bugatti Tourbillon 2024

Bugatti Tourbillon – μέσα και έξω

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο βάρους 1.995 κιλών έχει έναν ιδιαίτερο σχεδιασμό που ακολουθεί τη φόρμα του γράμματος C, παραμένοντας πιστό στη γνώριμη σιλουέτα των προκατόχων του. Το μονοκόκ της Tourbillon είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, ενώ τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, υλικό που είναι τρισδιάστατα εκτυπωμένο και χρησιμοποιείται σε πολλά από τα ορατά και κρυφά μέρη του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό, η Bugatti Tourbillon έχει διαφοροποιήσει τον σχεδιασμό σε μια προσπάθεια να προσδώσει στην καμπίνα της Tourbillon μια αίσθηση αναλογικότητας. Το κεντρικό σημείο προσοχής είναι ένα σύμπλεγμα ενδείξεων που παραπέμπει σε μηχανισμό ρολογιού και βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό.

Bugatti Tourbillon - μέσα και έξω

Bugatti Tourbillon - μέσα και έξω

Αποτελούμενο από πάνω από 600 μικροσκοπικά εξαρτήματα και κατασκευασμένο από πολύτιμα υλικά όπως τιτάνιο, ζαφείρι και ρουμπίνι, το σύμπλεγμα αυτό ζυγίζει μόλις 700 γραμμάρια και έχει κατασκευαστεί με ανοχή όχι μεγαλύτερη από 50 μικρόμετρα (0,05 χλστ.).

Το τιμόνι της Bugatti Tourbillon είναι εξίσου ιδιαίτερο, διαθέτοντας σταθερή πλήμνη και ακτίνες στερεωμένες στο πίσω μέρος, ώστε τα όργανα να είναι πάντα ορατά ανεξάρτητα από τη θέση του τιμονιού. Τα εσωτερικά των χειριστηρίων και ενδείξεων στην κεντρική κονσόλα είναι ορατά, όπως και αυτά του πίνακα οργάνων. Μια μικρή οθόνη αφής είναι κρυμμένη στο ταμπλό και ενεργοποιείται μόνο όταν το ζητήσει ο οδηγός.

luxury-instagram

πηγή: 4troxoi.gr

Σχετικά άρθρα